torsdag 10 juni 2010

Ikväll blir en tidig kväll för mig.. Men jag kände att det gör inget, för jag har ändå sovit på soffan en stund :) Hade tänkt baka något tills imorgon, då de är min sisa dag på avdelningen. Men vi ska tydligen fira av en annan kille då :) Så det får bli vad det blir.

Imorgon är som sagt min sista dag på avdelningen Service Söder, och jag ger mig av neråt en trappa till butiken i sommar. Jag har fått ett schema jag är rätt så nöjd med. Har fått göra vissa justeringar som jag ville. Men inte alla. :) Som jag har klagat tidigare i bloggen, haha, så kommer jag missa en del roligt i sommar!

Men det känns jättebra att ha jobb i sommar, och vem vet, det kanske blir mer ändå?

NU ska jag lägga mig, älskling kommer hem imorgon, han och en kollega har varit i Varberg och Falkenberg och jobbat idag. Jag längtar.. Puss hjärtat!

- Ett tillägg : Jag hoppas på uppehåll imorgon! -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar