torsdag 3 juni 2010

Det är absolut inte min mening att gnälla!
Jag är jättetacksam för mitt jobb! Men...

Det mesta av det roliga som händer i sommar, såna saker jag känner att jag verkligen inte vill missa - kommer jag missa! Allt händer när jag jobbar..

Varför ska det vara så? - Jo, det ska jag tala om. Man kan inte få allt man vill. Så eftersom att jag har jobb, som jag verkligen är jätteglad för, får jag inte göra andra roliga saker, så är det bara!

Har försökt att byta bort tre helger, men har bara lyckats med två. Den tredje som inte funkade, var Gatebil på Mantorp den 3-4 juli! Det hade jag verkligen velat åka på. Jag har aldrig varit på Mantorp.. Men då tänkte jag att jag kollar upp när Bilsport Action Meet är där, men den helgen jobbar jag också!

Vallåkra jobbar jag också.. Typiskt!

Power Big Meet - Då är vi faktiskt lediga båda två

Måste kolla upp mera grejer som vi ska göra i sommar!
Det här är ju bara alla bilevent!
Finns massor med annat som ska in i schemat också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar