lördag 20 mars 2010

Träning

Den här veckan är vi uppe i 4 träningspass, - Måndag, Tisdag, Torsdag, Fredag. Vi får se om det bilr ett pass imorgon också.

Jag äter även soppa till lunch på dagarna - Allévo VLCD (Very Low Calorie Diet) - på så sätt känner jag mig duktig. Jag känner även att det inte händer så mycket som jag vill när jag tränar, i och med att vi har tränat 3-5 gånger i veckan sedan jul. Så jag köpte den soppan som komplement, och jag ersätter en måltid om dagen. Nu får vi se om det går lite fortare kanske :)

Jag har börjat cykla på gymmet, även fast jag inte riktigt gillar det.. Haha.. jag brukar cykla 30 minuter, och kommer då drygt 1 mil, (20-25km/h). Så det känns ganska skönt. På crossen står jag också ca 20-30 minuter. Där blir det också ca 1 mil. Då känns det skitbra! Så den här veckan har jag tagit mig drygt 6 mil på cykel och cross. Ska även börja gå och jogga lite mer, eftersom det bara är tio veckor kvar... Fniss!

Over and out.
Jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar